CVS raz jeszcze ...

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 24 Maj 2002, 16:11:17 CEST

On Fri, 24 May 2002 16:07:01 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> No BK to nie jest aplikacja na GPL :)
> Ktoś musia zapłacić za soft. Dodatkowo IIRC sam serwer ma
> okreslony czas życia i po wyjściu nowej wersji przestaje spełniać swoje
> funkcje i wiąze sie to dalej z koljnymi kosztami.

No to chyba pozostaje ten cvs-nserver. Ja się nie podejmuje oglądania, bo co
ja mogę sprawdzić? Niech spróbuje ktoś kto w domu odpalał takowy i miał
problemy z lockami.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter