nowy rpm (eggdrop)

michał sałaban emes w skunk.one.pl
Pią, 24 Maj 2002, 21:17:04 CEST

z tego co widziałem, w PLD jest spec do eggdropa 2.x.x
z jego braku w dystrybucji wnioskuję, że się nie buduje poprawnie. u
mnie się wysypał...
na stronie projektu jest napisane, że wersje 2.x.x są alpha i mogą nie
działać. nie słyszałem też, żeby w jakiejś dystrybucji były umieszczone.

w związku z tym zbudowałem 1.6.9, którego sam z powodzeniem używam.

spec, src.rpm i i586.rpm są dostępne pod adresem:
http://www.skunk.one.pl/~emes/PLD/eggdrop/

mam nadzieję, że wszystko zrobiłem poprawnie (eggdrop nie instaluje się
zgodnie z FHS i jest spooooro przenoszenia plików oraz patch). lepiej,
żeby ktoś to sprawdził...

tak w ogóle jestem zainteresowany dalszą pracą w tym kierunku. następny
w kolejce czeka blender i jeszcze pewnie trochę programów się
znajdzie...

--
michał sałaban -|- emes (na) skunk.one.pl