Dosfstools

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 24 Maj 2002, 22:54:03 CEST

On Fri, May 24, 2002 at 08:02:21PM +0200, Rafal Dziedzic wrote:
> Kiedys byl problem w e2fsprogs odnosnie partycji powyzej 2GB... nie wiem
> czy zostala naprawiony...

Dalej jest, jeżeli cokolwiek dotyka limit rozmiaru pliku.
Na przykład pam_limits.
Myślę że dlatego z patchem usuwającym ustawianie limit
RLIM_INFINITY po zalogowaniu nadal nic nie można zrobić.
Natomiast w singlu albo z init=sh powinno działać.

> ale podobny problem jest w dosfstools, nie ma
> szans sformatowac partycji powyzej 2GB :( Jest na to jakies proste
> rozwiazanie?

Workaround - może pomoże wyłączenie pam_limits?

Problem jest na styku kernela >= 2.4.10 z glibcem skompilowanym na
nagłówkach 2.2.
Nie dotyczy 2.4.18 z PLD.
Nie jestem pewien czy w 2.4.19-preileś też nie wyłączyli z powrotem
limitu dla urządzeń blokowych?

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/