filon: SPECS rpm.spec

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Nie, 26 Maj 2002, 16:20:14 CEST

On day Sun, May 26, 2002 at 04:10:08PM +0200, Paweł Sakowski wrote what follows:

> A dlaczego ktoś miałby chcieć to robić?

Wcześniej pytałem się, czy nie przeszkadza komuś taka opcja, nie było
głosów :-)

Poza tym np. ja chciałbym :-) (wszystkie pakiety przebudowuję u siebie,
bo dla athlona nie ma na ftpie..., jak coś się sypnie pod koniec
budowania to można szybko dokończyć)

A po drugie, jak nie chcesz, nie używaj...

> %verifyscript nie starczy?

To jest raczej framework dla wszystkich make test, make check i takich
różnych, przed zainstalowaniem.

Wydaje mi się, że coś takiego dobrze by w specu wyglądało w osobnej
sekcji bo np. do %build IMHO nie pasuje.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>