irssi configure BACKDOORED - http://real.irssi.org

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 26 Maj 2002, 20:10:43 CEST

On Sat, May 25, 2002 at 09:03:57PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Zapomniałem powiedzieć: źródełka z naszego cvs'a sprzed djfrzulfowej poprawki
> jakimś cudem nie zawierały tego trojana (wiem, bo mam je u siebie na dysku).

No bo djrzulf to panikarz, a to jack wrzucał do cvs irssi-0.8.4.tar.bz2 :)
Dziwię się, że reszta nie doczytała, że "irssi-0.8.4.tar.bz2 file wasn't
backdoored, only the .gz one" - jack wiedział co robi... :>

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846