[OT] ziew.

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Nie, 26 Maj 2002, 21:49:09 CEST

[to taki calkowity off-topic]

Synek pyta ojca:

- Tato, chciałbym w końcu zasmakować seksu, ale nie wiem jak zaproponować to
kobiecie...

- Musisz, synu, kupić jej wielki bukiet pieknych róż, zaprosić ja do
wykwintnej restauracji na dobrą kolację i markowe wino, poźniej zabrać ją
ekskluzywnym samochodem do drogiego hotelu...

W tym momencie wtrąciła się córka:

- Tatusiu, a co z romantycznym spacerem nad brzegiem jeziora, zbieraniem
polnych kwiatów w świetle księżyca, szeptaniem czułych słowek?

- To wszystko wymyslili linuksiarze, córeczko, żeby podupczyc za darmo...

--
Robert J. Wozny
kot w ziew.org