STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 27 Maj 2002, 15:25:10 CEST

Dnia 27 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> A kiedy będzie to dosepne jako patch do slrn-a ?

Część łatek już jest w slrn, ale jeszcze nie w oficjalnej wersji (tylko
na CVS slrn).
Po prostu znacznie wyprzedzamy maintainerow slrn i zanim ukaże się
następna wersja slrn to w slrn-pl mamy prawie wszystkie bugfixy i łatki,
które w oryginale dopiero się pojawią (za bliżej nieokreślony czas)

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-