STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 27 Maj 2002, 15:28:09 CEST

Dnia 27 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Ale część rzeczy mogłaby być spokonie włączona.

I ta część będzie włączona do slrn gdy wyjdzie nowa wersja. Ale to może
być za hm... pół roku. A do tego czasu mamy tylko slrn-pl ;)

Mogła by być też włączaona do slrn łatka dla ipv6 ale to nie moja łatka
wiec jej nie podsyłałem Thomasowi. Może niech autor tego ruszy d... i
podeśle ją maintainerom slrn?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-