STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 27 Maj 2002, 16:11:50 CEST

Dnia 27 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> A ja się pytam pzrez cały czas o drugie.
> Nic nie ogranicza nas w patchowaniu slrn rzeczami które są z
> nadszego punktu widzenia wartosciowe. Nie ogranicza nas takzę to kiedy
> maintainer zamierza wydać kolejna wersję.

OK. To wrzuc sobie te łatki które ci się podobają do slrn. Droga wolna.
Ja zajmuje się slrn-pl (a jak sam widzisz wszystkie łatki do
oryginalnego slrn nie powinny wchodzić).

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-