links i brakujące (?) pliki

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 27 Maj 2002, 16:24:22 CEST

On Mon, May 27, 2002 at 02:13:36PM +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:
> Nie wiem czy to wina CVS czy hm... w sumie nie wiem czego:
> [jojoro w pa66 SOURCES]$ cvs up -r DEVEL links-ac.patch links-ac25x.patch
> [jojoro w pa66 SOURCES]$
>
> czyli nie pokazuje żadnych błędów a w/w pliki sie mi nie pobierają.
> Czemu??

Bo ich nie ma? Bez -r pewnie by napisał, że nic nie wie o pliku.
(BTW - znowu się SOURCES zalockowało :/)

> BTW pojawił sie nowy links2.0pre3 może czas na update (branch DEVEL)

Którego to linksa nowa wersja? -current czy 0.97?
Z tego co się dopatrzyłem -current nie jest po prostu wersją DEVEL, ale
oddzielnym projektem wyforkowanym z linksa 0.92. Nawet nie ma części
rzeczy, które ma links 0.97.

--
Jakub Bogusz