filon: SPECS rpm.spec

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 27 Maj 2002, 17:22:35 CEST

On Mon, 27 May 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Mon, 27 May 2002, michał sałaban wrote:
[....]

> Masz systemn wielzadaniwy. Równie dobzre mozesz zapuscić -bb i zajać się
> czyms innym i testowanie przesunąć o kilkadziesięt minut d kilkuu godzin
> dalej. Wszystko to raczje kwestia organizacji pracy.

Kilkadziesiat godzin/ kilka dni ....
Ale reszta sie zgadza, ja jestem ZA taka mozliwoscia...
BArdzo ulatwia budowanie pakietow, szczegolnie jesli pakiet ma pop***
skrypty instalacyjne ...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}