STBR slrn-pl

Pon, 27 Maj 2002, 17:56:32 CEST

On 27 May 2002, Paweł Sakowski wrote:

> To go zrób i nie truj innym dupy.
>
> A może chciałbyś po jednym, dobrze spreparowanym inetd,
> mozilla-plugin-flash, named, WWW browser, mpg{123,321}, ...? Też można
> ficzery portować w te i wewte. Dlaczego ci akurat w przypadku slrn-pl
> przeszkadza, że dwa zespoły tworzą programy o zbliżonej funkcjonalności.

Napisałem dlaczego tylko nie przeczytałeś tego uważnie.
Analogia między slrn i slrn-pl i tym co podałeś jes dokładnie żadna.
Jeszcze raz powtórze że IMHO rozróżnienie mniezy slrn i slrn-pl jest
utrzymywane sztucznie. Jeżeli chcesz się o tym przekonać to zaproponuj
włączenei tego pakeitu np. do Debiana. Zapewne odpwiedzą Ci dokładnie w
taki sam sposób odrzucajac osobny pakiet.
Zadałem konkrene "dlaczego". Spróbuj na nie najpierw odpowiedzieć.