STBR slrn-pl

Pon, 27 Maj 2002, 18:10:54 CEST

On Mon, 27 May 2002, Bartosz Jakubski wrote:

> (...)

> Czyli potwierdzasz moje przypuszczenia?

Nie wiem dlaczego traktujesz to w kategoriach przypuszczeń :)
Przypuszczalnei i o ile nei właczy ktoś konkretnych zmian do slrn to tak
będzie że będziemy mieli slrn-a bez ciekawych dodatków ..
To czy takj się stanie zależy od osob które używaja slrn-a.

> Wprowadzanie nowych pakietów do dystrybucji też niczego nie porządkuje.
> Rozwiązanie, któe przedstawiasz powyżej ( a) i b) ) jest jak najbardziej
> rozsądne i nie widzę preszkód w jego realizacji.

Oj uważaj .. czyli nie rpm, a rpm-pld ? nie kde* tylko kde*-pld ? :)

Może jeszcze raz przyjrzyj się temu co wprowadza slrn-pl i zadaj sobie
pytanie przy każdej różnicy "dlaczego to nie może być w slrn ?" :)