Nowy skrypt do generowania commitlogów.

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 28 Maj 2002, 12:29:31 CEST

Witam!

Wrzuciłem dzisiaj do CVSu nowy skrypt do generowania commit logów:
cvs://cvs.pld.org.pl/CVSROOT/logdiff.pl Obecnie generuje on logi w module
test. Jego zaletą w porównaniu z tym który jest używany dotychczas jest
to, że nie klei commitów oraz ma możliwość generowania diffów z
commitowanych plików (opcja -D), czyli rzecz której mi najbardziej
brakowało.

Jeżeli nie bedzie żadnych przeciwwskazań, włączę generowanie logów tym
skryptem w module SPECS.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)