STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 28 Maj 2002, 13:45:14 CEST

Dnia 27 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Dlaczego nie zaczneisz wreszcie mysleć o tym żeby włączyć konktretne
> zmiany w slrn ? Po co chcesz koneicznei zmuszać do używania osobnego
> programu ?

Ja nikogo nie zmuszam do używania slrn-pl. Kto chce niech używa
oryginalnego slrn. Oba czytniki mogą być zainstalowane w systemie
równolegle. Starałem sie wyeliminować wszelkie konfilkty.

> Jako probierz każdej zmiany jaką wprowadzasz (oprócz dokąłdanai
> dokumentacji) potraktuj odpowied na pytanie "czy to co dokładam ma sens
> nie tylk odla poskeigo uzytkownika ?"

Szkopuł w tym, że głównym założeniem projektu slrn-pl jest "zrobić
czytnik newsów dla _polskiego użytkownika_". I koniec. I to założenie
zdaje egzamin. Z naszych statystyk wynika, że aktualnie używa slrn-pl
około 400 userów. Czy to dużo czy mało oceń sam.

Slrn-pl używaja nie tylko PLD-owcy ale także robimy paczki dla RH, slacka
(ostatnio mamy requesty od debianowców).
Chciałem aby slrn-pl znalazł sie w Ra, bo dostawalem prośby od userów
chcących wygodnie pobierać slrn-pl apt-getem.

> Przykładowo slrn-pl ma niby komentarze w języku polskim w domyślnym pliku
> konfiguracyjnym. Dlaczego w tymże pliku także tłumacznia nie mogą sie
> pojawić *dodatkowo* (dlaczego muszą wymiatać teksty angielskie ?).

Chciałbyć aby plik slrnrc wyglądał tak:
%Polski komentarz
%angielski komentarz
set jakas_opcja "1"

Chodzi ci tylko o to?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-