STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 28 Maj 2002, 13:51:12 CEST

Dnia 27 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Zrób fork projektu slrn! Niech kloczek się odwali w końcu od tego czego nie używa.

> Robiąc fork robisz osobny program, który powinien być w PLD jeśli jest lepszy
> od oryginalu, a sądząc po commitach jest zapewne lepszy.

Jest lepszy. Dla polskiego usera napewno. A i zagraniczni nic nie
stracą. Wkurza mnie niemiłosiernie to, że kloczek jest tak przeciwny
slrn-pl, którego pewnie nawet nie uruchomił.

> Zupełnie jak links i elinks. Dziwne tylko, że kloczek się tu nie czepiał
> (zarówno elinks i links leżą w PLD-1.0 przeniesione ręką kloczka).
> Zapewne chce pokazać, że jest pan i władca bo ma jakiś tam mizerny wpływ
> na developerów slrn-pl, a na links/elinks nie ma żadnego.

Właśnie. Przecież elinks to właściwie links + poprawki. tak jak slrn-pl
to slrn+poprawki. Gdzie tu sens... gdzie logika?

> A jak to mu nic nie da do myślenia to mv slrn-pl.spec slrn.spec.

hmm... RW do cvs mi sie przydaje. ;))

BTW. czy jedynie kloczek ma prawo do decydowania co jest na ftp + leci
na buildery? To jego prywatna dystrybucja?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-