gg.spec

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 29 Maj 2002, 17:26:07 CEST

On Wed, May 29, 2002 at 04:47:37PM +0200, Artur Flinta wrote:
> Witam!

> I wszyscy mówimy tutaj o gnu-gadu? Jeżeli tak, to ja mam kilka uwag
> odnośnie jego działania, ale nie mam pomysłu komu to podesłać, narazie
> poszły na dwa pierwsze adresy z about, ale najwidoczniej zostały olane,
> bo żadnej odpowiedzi ani modyfikacji programu. Gdzie, komu wysyłać
> sugestie i problemy z GG?

Mam kontakt z Igorem, ale on teraz walczy z sesja dlatego projekt
przycichl. Poza tym powoli wprowadzane sa poprawki, zeby budowalo sie
z GNOME2.

Mozesz podeslac mi uwagi to ja mu podesle.

tiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'