Nowy skrypt do generowania commitlogów.

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 29 Maj 2002, 10:15:54 CEST

On Wed, 29 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> Przyłączam się.

No nie wiem. Pomysł ze zmianą Subject commitlogu nie jest mój, ale powiem
szczerze że bardziej mi odpowiada nowy schemat. Jakoś tak czytelnej, ale
to czysto subiektyna ocena.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)