PLD-Guide-pl i coś jeszcze ;)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 29 Maj 2002, 12:43:14 CEST

Hm, miałem trochę zaległości w newsach PLD ale z tego co nadrobiłem to
widzę, że raczej chcecie, aby PLD-Guide wyszło na główną stronę
www.pld.org.pl. No może trzeba to jeszcze dokończyć i coś tam
przedyskutować, ale w to ja się nie pcham.

W każdym razie raczej TRZEBA by było przygotować wersję polską. No i ja chcę
tą czynność powoli zacząć. Lada chwila utworzę PLD-doc/PLD-Guide-pl Jeszcze
tylko obmyślę sposób pracy w tym module, ale to może będzie można dopracować
pużniej.

Jakiś tam fragment o instalatorze mam gotowy, wymaga tylko zupdatowania, bo
się struktura pliku trochę zmieniła. Na nim trochę potestuję jak by praca
nad tłumaczeniem miała wyglądać.

Next: Jeśli PLD-Guide(-pl) ma być jako główna strona PLD to trzeba by trochę
design poprawić. Mi się podoba to całe menu, ale nie podoba trochę ta
szarość oraz przyciski do nawigacji - są po prostu okropne. :)

Druga (czy trzecia, nie wiem :> ) sprawa: BAAAARDZOOO by się przydały diffy
z PLD-Guide (-pl) wysyłane najlepiej na osobną listę (może wreszcie pld-doc
ożyje ?) Takie diffy by chyba bardzo ułatwiły tłumaczom pracę. Ktoś to
zrobi? (ja nie wiem jak). Proszę o pomoc.

To chyba tyle ?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!