gg.spec

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 29 Maj 2002, 14:39:15 CEST

W liście z śro, 29-05-2002, godz. 14:08, Rafal Cygnarowski pisze:

> poszlo... looknij...
> czekam na krytyczne uwagi...

Tak byc nie moze, poprzednie rozwiazanie orzecha bylo ok.
To bez sensu z ta zmienna, TAK BYC NIE MOZE

Oddawac to :)

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'