gg.spec

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Śro, 29 Maj 2002, 15:18:42 CEST

[29 maj, 2002] Tomasz Witek napisał:

>Nie podoba mi sie reczna konfiguracja pliku konfiguracyjnego.
>i ot co.
>
>To co ty Zrobiles bylo jakies czytelniejsze.

końcówka home_etc.patch
---->
+       config.homedir = NULL;
+       if (getenv("CONFIG_DIR"))
+           config.homedir = g_strconcat(getenv("HOME"),
+               getenv("CONFIG_DIR"), "/gg", NULL);
+       else
+           config.homedir = g_strconcat(getenv("HOME"), "/.gg", NULL);
<----

Nie widzę tutaj nic ustawianego 'ręcznie'...

Ten kod jest IMVHO ładniejszy - zamiast kilku
if (getenv("CONFIG_DIR"))... jest zrobione raz i porządnie.

--
Tomek Orzechowski