gg.spec

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 29 Maj 2002, 16:47:37 CEST

Witam!

On Wed, 29 May 2002 16:05:04 +0200
speedy w ziew.org (Robert J. Wozny) wrote:

> a za chwile patch wejdzie do oficjalnego ;PPPP :> i bedziesz mogl go
> obsolete' zrobic ;>

I wszyscy mówimy tutaj o gnu-gadu? Jeżeli tak, to ja mam kilka uwag
odnośnie jego działania, ale nie mam pomysłu komu to podesłać, narazie
poszły na dwa pierwsze adresy z about, ale najwidoczniej zostały olane,
bo żadnej odpowiedzi ani modyfikacji programu. Gdzie, komu wysyłać
sugestie i problemy z GG?

            Pozdrawiam
                    Artur