links i brakujące (?) pliki

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Czw, 30 Maj 2002, 13:38:17 CEST

Dnia czw 30. maj 2002 09:01, Filip Kalinski napisał:
(...)

> No dobra, nie ma PASV, ale FTP działa wreszcie zza maskarady, nawet sobie
> przegrepowałem na PASV, jak zobaczyłem że działa no i rzeczywiście nie
> ma, ale w każdym razie działa, a wcześniej nie działało :-))
(...)
A działa Ci mysz na konsoli w trybie svga?
Daję links -g -driver svgalib -mode 1024x768x16M32 (mode nie ma tutaj akurat
znaczenia) i jest piękna grafika, tylko, że mysz ze srodka ekranu przy jej
poruszeniu przechodzi w górną część ekranu i sobie już robi co chce. A w tym
trybie kursorami chyba poruszać się nie da :(

--
AdGor
adgor w faraon.dhs.org