gg i home_etc

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 31 Maj 2002, 20:47:01 CEST

On Fri, 31 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Właśnie mi kolega podesłał:

> Hehehe...

<cite>

On Fri, May 31, 2002 at 07:03:38PM +0200, Tadeusz Soltys wrote:

> Jaka to za ustawa, bo na EKG jest tylko jakiś skrót, którego nie
rozumiem?
> Chętnie poczytam ustawę. To przecież takie ekscytujące.

Juz wyjasniam. EKG to Eksperymentalny Klient Gadu-Gadu - konsolowy klient
autorstwa Wojtka Kaniewskiego i Roberta Woznego, ktorym zawdzieczamy
rozpracowanie protokolu. (http://dev.null.pl/ekg). 7thguard.txt fragment
dyskusji, jaka odbyla sie na stronie 7thguard.net odnosnie legalnosci EKG.
trakcie tej dyskusji ktos powoluje sie na artykul 75, ustep 2, punkt 3
ustawy o
p.a. Niestety nie wiem, co to za skrot i przyznaje sie bez bicia, ze
ustawy tej
nie czytalem. :-) Wierze natomiast argumentacji przytoczonej przez
dyskutanta.

--
[  Bartłomiej Krajewski  ]
[   www.kozanostra.org   ]