ghoscript dla dobrowolców

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 1 Lis 2002, 17:39:01 CET

On Fri, 1 Nov 2002, Blues wrote:

> Sam doskonale wiesz, że w KDE łańcuszek zależności jest dosyć pokaźny...
Wiem i dlatego chcialbym te poldkowe bledy zobaczyc.

> kdemultimedia
Jest 3.0.4 czyli brak jakis Obsoletes?

> kdenetwork
j/w (za wyjatkiem sparca)

A sa chyba 3 pakiety (kdesdk, kdeedu i kdeaddons) ktore na ftp leza wciaz
w wersji 3.0.3 i  nimi sie trzeba zajac.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-