rc.ziew

Pią, 1 Lis 2002, 22:05:23 CET

> A jakbym chciał mieć w rc.ziew:
>
> playwave byebye.wav
>
> (tak, wiem, mogę mieć start puste. Co nie zmienia faktu, że to NIE jest
> deinicjalizacja demona).
>
> rc.local i rc.ziew są (będą?) właśnie od takich pierdół.

A moze raczej /etc/rc.d/init.d/halt ?
Jakie kiedys bylo (jest nadal ?) w RH...

rc-local jest pozostaloscia z initu BSD. Trzymajmy sie moze jednak SYSV ?

BTW: jak chcesz miec u siebie koniecznie burdel, to dodaj wywolanie rc.ziew
do /etc/rc.d/init.d/halt i odpowiednio podlinkuj to ostatnie
;)

  phone (48)(58) 347 14 61