rc.ziew

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 2 Lis 2002, 20:53:40 CET

On Saturday 02 November 2002 11:48, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zgoda. Nasz rc.shutdown jest rzeczywiscie zle zaprojektowany.
> Ze tez wczesniej tego nie zauwazylem...

Wniosek. Przydałby się skrypt wykonywany przed wyłączeniem jakiejkolwiek innej
usługi (gdy jeszcze cały system żyje), oraz taki który jest uruchamiany już
po wszystkim. Ktoś ma jakiś pomysł jak to porządnie zaprojektować?
(btw: to ziew z topicu to było odnośnie bycia przeze mnie śpiącym i zaliczyłem
niezły rotfl jak w toku dalszej dyskusji nowy skrypt był tak nazywany :)