SPECS: xosd.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 2 Lis 2002, 23:32:22 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 09:24:00PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tak bajdełejem to jeszcze kilkanaście dni temu byłem skłonny na początku
> prac nad 2.0 wykasować wszystkie "rm -f missing" po tym przypadku teraz
> dochodzę do wniosku, że to byłonby niekonsekwentne/nieprawidłowe bo
> -c|--copy w automake powinno także nadpisywać skrypt missing. Dopiero po
> poprawieniu tego będzie można usunać wszystkie "rm -f missing" ze speców
> (w pierwszym odruchu kiedy o tym myślałem byłem skłonny owo "rm -f
> missing" wkręcić do makra %{__automake}).

Już kiedyś to sprawdzałem i pisałem, teraz też - automake -c -f (od
wersji 1.6 co najmniej) wydaje się odświeżać missing także kiedy plik
już istnieje.

Może nie w każdym przypadku - ale config.* też w jakichś sporadycznych
przypadkach nie chciał odświeżać (dziwne $configure_ac?).

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/