pam_wheel

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 3 Lis 2002, 02:01:21 CET

(przy okazji testów po upgrade sh-utils->coreutils, ale to akurat nie
powinno mieć znaczenia)
zauważyłem, że standardowo nie są logowane próby su, które nie powiodły
się z powodu pam_wheel (dopiero z parametrem "debug"). Tak ma być?

Poza tym mam mieszane uczucia co do nowego zachowania pam_wheel (ta sama
grupa daje dostęp do su na roota i na dowolnego użytkownika - może
byłoby lepiej, gdyby były dwie różne grupy?).
A w dokumentacji jest po staremu:

  Overview of module

   Only permit root access to members of the wheel (gid=0) group.
               ^^^^

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/