to zamykamy?

Michał Listowski tux w o2.pl
Nie, 3 Lis 2002, 20:45:47 CET

On Thu, 31 Oct 2002 22:31:19 +0100
Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> wrote:

> No nie, ale żeby skalowanie ikonek było powodem opóźniania wydania
> dystrybucji... give me a breake...

Dobrze jak wszystko jest dopiwszczone. gorzej jak dopieszczanie to
religia. W sumie PLD w wersji 1.0 moze być rozpowszechniany dla userow w
linux+special i jakis user bedzie zadawal setki pytan na pld-users-pl
Jak poprawic ikonki na KDE bo u mnie wygladaja fatalnie. Z drugiej
strony jak bedzie sie chcialo wszystko dopracowac to PLD-1.0 bedzie jak
choryzont - Choc bys nie wiem ile biegl to nigdy nie dobiegniesz do
konca.