to zamykamy?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 4 Lis 2002, 07:42:42 CET

On Fri, 1 Nov 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A cos blizej ?

Bliżej to jest to, że instalacja kword wymusza bodajże kspread. Albo coś
podobnego. Po prostu lib-y trafiły nie tam gdzie powinny były...

> Ja pisalem o tym:
>
> rpm -U koffice-*
> error: failed dependencies:
>         libkarbonpart.so   is needed by koffice-common-1.2-1
>
> Gdzie to u diaska siedzi, jezeli kofice-karbon nie jest w ogole budowane
> jako ze wymaga kde-2 ?
>
> Skoro sie skonsolidowalo w procesie budowania, to chyba gdzies bylo na
> builderze ?

A to jest jakiś babol, bo jak ja to wypuściłem ze swoich rąk to wszystko
się budowało i dało się każdą część zainstalować... (jak dobrze
pamiętam...)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...