tetex w ra

Pon, 4 Lis 2002, 16:58:38 CET

On Thu, 31 Oct 2002, Paweł Kołodziej wrote:

> Dnia Thu, Oct 31, 2002 at 06:34:39PM CET, Tomasz Kłoczko napisał(a):
[...]
> Prosciej jest uzywać jeśli wszystko jest w jednym kawałku.
> Przynajmniej jeśli ma się wystarczająco duży dysk (a tetex jest
> duuzy).

Nie tak do końca. TeTeX zawiera duuuż o śmieci i przez to jest taki duuży
:) Nierzadk zdaża sie ze ta sama dokumemtacja w pakeicie jest w dwuch
(źródło tex-we i dvi/pdf) czy tzrech postaciach (źródło tex-we, dvi,
pdf/ps) czy czterech postachiach (źródło tex-we, dvi, pdf, ps).

Kolejna sprawa to wyniesienie dokumentacji z %{_datadir}/texmf i wrzucenie
tego do %docdir.

> [...]
>
> W texlive jest "tpm" Tex Package Manager. Pakiety opisane są w xml'u.
> Samych pakietów jest 817. Jednak nad pakietami jest zrobiona struktura
> wyższego poziomu -- kolekcje. One również opisane są xml'em i jest ich
> równe 60.

Co znowu pasuje jak pięść do mordy w przpadku Dowolnej Dystrybucji (TM) :>

> Może warto by zastosować podobny schemat w PLD ? Zrobić dla tetexa
> dzikie mnóstwo pakietów (to w sumie jest już zrobione) a potem
> pogrupować je w pakiety tetex-collection-costam w których były by
> tylko zależności ?

IMHO rzeczy typu task-* czy tetex-collection-* to rzecz zbędna .. jednak.
Takiim czymś moze zajać sie frontend (choćby poldek).
Poprostu raz zainstalowany zestaw pakietów bez wyraźnych powiazań nie musi
być utrzymywany w kupie pzrez dodatkowe zaleznośic a instalacją takwigo
zestawu mzoę zająć sie dowolny program nad rpm.

Sprawa texlive to osobna sprawa.