rc.ziew

Pon, 4 Lis 2002, 18:00:30 CET

On Fri, 1 Nov 2002, Michal Moskal wrote:

> A jakbym chciał mieć w rc.ziew:
>
> playwave byebye.wav
>
> (tak, wiem, mogę mieć start puste. Co nie zmienia faktu, że to NIE jest
> deinicjalizacja demona).

Nadinterpretacja, ze /etc/rc.d/init.d/* muszą mieć zawsze cos wspólnego z
jakimiś ciągne chodzacymi procesami. Przykłady:
/etc/rc.d/init.d/{allowlogin,console,fbset,network,nfsfs,random} i kilka
innych jeszcze.

> rc.local i rc.ziew są (będą?) właśnie od takich pierdół.

Tylko o ile ktoś bezie ignorował to że wszystko co koniecznie chce tam
wcisnąć może spokojnie wrzucić do choćby /etc/rc.d/init.d/ziew.
Jeżeli ktoś ten prosty fakt ignoruje to cała dalsza rozmwoa pzrestaje być
już dyskusją.