rc.ziew

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pon, 4 Lis 2002, 19:46:45 CET

On Mon, Nov 04, 2002 at 05:54:22PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Bardzo dobrze zauważyłeś, że reszta próbowała. Jakbyś zauważył jeszczę że
> sie to nie udało bo nikt nie padły kontrarguumenty które mogłby zmienić
> to że używanie rc.local nei jest potrzebne to byłby jeszcze lepiej.
I może jeszcze będziesz mi wmawiał, że jak serowi r/w zabrałeś, to też z
pełną aprobatą reszty? Bajki takiej samej klasy.

> Łans mor .. bzdura. Wiesz, że była rozmowa o rc.local ale nie wiesz jakei
> były z niej wnioski.
Oczywiście. Nie było kontrargumentów, nikt oprócz ciebie nie wie jakie
są wnioski...

> A w domu wszyscy zdrowi .. ?
Medice, cura te ipsum.

wolf
--
  Bartek   .  - Pamiętacie.. marzyciel, co? Z początku tego roku ruch
  Taudul   :    harmoniczny?