Manual z rpma 4.0.2

Adam Osuchowski adwol w polsl.gliwice.pl
Wto, 5 Lis 2002, 00:35:38 CET

Nie wiem jak to jest w rpmie 4.1 ale w 4.0.2 manual jest jakby ciut stary.
Dokladnie chodzi mi o to, ze jest w sekcji o budowaniu pakietow mowa
o opcji --test, ktora jest nielegalna w tym miejscu, a nie ma za to nic
o --nobuild, ktora chyba jest zamiast --test. Manual redhatowy do tej samej
wersji rpma ma to poprawnie opisane.

--
##  Adam Osuchowski   adwol w polsl.gliwice.pl, adwol w silesia.linux.org.pl
##  Silesian University of Technology, Computer Centre   Gliwice, Poland