provides w rpm 4.1 (Re: vim-static)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 5 Lis 2002, 12:22:02 CET

On Tue, Nov 05, 2002 at 12:04:08PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> Jest trochę inaczej niż mówisz.
> Był sobie libpng1 który miał provides: libpng = %{version}
> i był sobie libpng (dal 1.2.x).
> Instalacja libpng powoduje na rpm 4.1 wyinstalowanie wszystkiego co ma
> provides: libpng.

No przecież tak pisze. Jeśli zarówno vim jak i vim-static miałyby
Provides: vi to instalacja jednego powodowałaby deinstalcję drugiego.
Ponieważ wszystkie *ftpd* mają Provides: ftpd to Obsoletes: staje się
zbędne.

Tylko, że to jest IMHO chore i powinnby być dwa tagi. Jeden ze starym
zachiwowaniem a drugi z nowym, bo oba są przydatne.

> Czy zadziała to w przypadku pary provides = obsoletes to nie wiem bo
> testów nie robiłem.

Nie rozumiem :-)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h