gnome-core i omf

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 5 Lis 2002, 13:08:54 CET

Chyba jeszcze nie wszystkie *.omf są poprawione, albo coś innego jest
zwalone:

/usr/share/omf/gnome-core/panel-ja.omf:1: error: char encoding EUC-JPnot supported
<?xml version="1.0" encoding="EUC-JP"?>
                                    ^
Plik OMF nie istnieje, nie można go odczytać lub nie jest poprawnie zbudowanym plikem XML: /usr/share/omf/gnome-core/panel-ja.omf
Nie można zarejestrować /usr/share/omf/gnome-core/panel-ja.omf
/usr/share/omf/gnome-core/session-ja.omf:1: error: char encoding EUC-JPnot supported
<?xml version="1.0" encoding="EUC-JP"?>
                                    ^
Plik OMF nie istnieje, nie można go odczytać lub nie jest poprawnie zbudowanym plikem XML: /usr/share/omf/gnome-core/session-ja.omf
Nie można zarejestrować /usr/share/omf/gnome-core/session-ja.omf

--
Jakub Bogusz