gnome-core i omf

Wto, 5 Lis 2002, 15:04:42 CET

> Z libxml2.

BTW: scrollkeeper-rebuilddb jest chory.
Pliku opisy DTD poszukuje:
- najpierw na sieci pod podanym w naglowku URLem
- potem w swoim katalogu.

Moze i mialoby to sens, gdybysmy chcieli, aby on ten plik automagicznie
aktualizowal (chociaz te tez moze byc ryzykowny pomysl), ale on to robi
DLA KAZDEGO REJESTROWANEGO PLIKU OSOBNO.

Jak ktos ma kiepskie polaczenia, to taka operacja moze trwac nawet KILKA
GODZIN!

Mysle, ze nalezaloby scrollkeeperowi zmienic kolejnosc (dopuszczamy
aktualizacje tylko poprzez aktualizacje scrollkeepera) lub nawet ZABRONIC
siegania do sieci w tym celu.

Oczywiscie buforowanie jest tu trudno zrobic, bo scrollkeeper-rebuilddb
jest skryptem...

BTW: chyba wcialem japonski problem, ale o tym osobno.

  phone (48)(58) 347 14 61