gnome-core i omf

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 5 Lis 2002, 15:14:07 CET

On Tue, Nov 05, 2002 at 03:10:04PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Czyzby znowy przerzezbienie z RPATH ?

Ja tam w to RPATH za bardzo nie wnikałem. Ale z tego co przeczytałem, to
mi wynikało, że jest RPATH usuwane, żeby nie były ścieżki buildera
wkompilowane w pakiet. To czemu nie są jedynie usuwane/poprawiane te
błędne ścieżki? Bo wygląda na to, że wszelkie rpath jest usuwane
z binarek, co IMHO jest głupim pomysłem. Jakby rpath nie byłoby
potrzebne, to by nikt czegoś takiego nie wymyślił.

Pozdrowienia,
	Jacek