rc.ziew

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 5 Lis 2002, 17:16:30 CET

On Tue, 5 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Kwestia w tym że możemy spokojnie przyjac założenie o nie uzywaniu
> rc.loval wgóle i przekonasz się sam że tą drobna róznicę wychwyci zapewne
> mniej niż procent osób zaintereswanych tematem.

Bzdura.
Ja nie chcę rezygnować z rc.local, bo to jest po prostu wygodne. Nie wiem
czy zauważyłeś, ale _nikt_ nie podziela twojego poglądu o "zbędności"
rc.local.
Proszę cię, nie forsuj tego na siłę jak to dotychczas robisz, bo to do
niczego nie prowadzi.

Usunięcie tego niczemu pozytywnemu nie służy, natomiast zabiera bardzo
prosty sposób na zrobienie bardzo prostych rzeczy. Nic w zamian nie
oferujesz - pomysł z rc.template jest utrudnianiem życia tylko i
wyłącznie. Po co? W imię czego?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...