rc.ziew

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 6 Lis 2002, 00:50:41 CET

On Wed, 6 Nov 2002, Artur Flinta wrote:

> Rozwiązania które eliminują taką potrzebę to ext3, reiserfs, xfs, jfs

... zwlaszcza na 486-tkach z 4 MB RAM'u :(

Mowie tu o prostych routerkach ktore stoja sobie w zaszczurzonych
piwnicach.

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl