Problem z 1 gb ram

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 6 Lis 2002, 09:10:57 CET

On Wed, Nov 06, 2002 at 05:32:43AM +0100, Piotr Kloc wrote:
> Witam
>
> Mam taki dziwny problem
A co on ma wspólnego ze static-routes????
Nic? To po jaką cholerę podczepiasz się pod tamten wątek???

A teraz do rzeczy...

[...]
> uzywajac jednej kosci 512 system pld dziala ok
[...]
> podlaczylem wiec druga kosc 512 ram ddry
> i robiac podobne testy system wywalal sie kernel oopsem
[...]
> Kosci ram  osobna sa dobre bo robilem podobne  testy na tej drugiej pamieci
[...]
> Czy wogule ktos uzywa PLD z 1 gb ram przy duzych obciazeniach 1500-2000 prcesow
> zalogowanych srednio 50 uzytkownikow ?
Nie strasz. Niedługo mam zamiar coś takiego odpalić, ale z jedną kością
1GB i na dwóch Athlonach. Właściwie już od dwóch tygodni próbuję to
odpalić, ale albo pamięci nikt nie ma, albo nie takie procesory
podesłali... itd. itp.

Jeśli chodzi o Twój problem, to podejżewałbym:
- problem z drugim slotem DIMM
- wadliwa płyta główna
- błąd w kernelu

Pozdrowienia,