błąd w libpcap lub kernelu-2.4.19-2

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 6 Lis 2002, 13:01:51 CET

Cześć,

Ostatnio mam następujący problem: ani tcpdump ani ethereal nie
widzą żadnego ruchu jak dam im filtry pcap.
ethereal może używać tez własnych filtrów ("read") i one działają.
snifowanie bez żadnego filtra też działa.

kernel-smp-2.4.19-2 (maszyna 1-procesorowa)
tcpdump-3.7.1-1
tethereal-0.9.6-3
libpcap-0.7.1-2

Podejżewam kernel, bo to ostatnio zmieniałem. Przekompilowałem też
libpcap i tcpdump na nagłówkach używanego kernela, ale to nic nie dało.

Ma ktoś jakieś pomysły?

Pozdrowienia,
	Jacek

PS. nawet nie wiem dla jakiego pakietu zgłaszać błąd w BTS :-)