squidGuard - ktos chetny ?

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Czw, 7 Lis 2002, 20:45:52 CET

Dzisiejszy ranek oraz popoludnie spedzilemgrzebiac z tym i szczerze
napisze ze jestem troche podlamany topornoscia, narzedzie fajne ale unas
segfaultuje przy tworzeniu .db - do tego narazie doszedlem

doslownie raz udalo mi sie prawidlowy plik .db stworzyc, za kazdym innym
razem jest naruszenie ochrony pamieci - podejrzewam ze cos jest nie tak
z funkcjami db - jak kto sise zna na DB - prosze popatrzcie na to, bo ja
aktualnie wymielklem i nastepna probe podejme okolo poniedzialku
popoludnia / wtorku rano, bo mam troche zalagowane lacza do builderow...

.conf jest poprawiony by korzystal z nowej blacklisty, takze teraz
zostaje zabawa z uruchomieniem tego db

Pozdrawiam i powodzenia...

djrzulf