autoreq z libtoola w rpmie

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 8 Lis 2002, 22:03:55 CET

On Friday 08 November 2002 21:43, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Nie robilem, ale mam niejasne wrazenie, ze w wielu przypadkach zawartosc
> plikow .la jest nieprawidlowa: czesto czegos tam brakuje, a czasami
> trafiaja tam smieci, ktore nie powinny.

Tiaaa... skąd ja to znam :)

> Oczywiscie, jesli to sie wszedzie poprawi... (to moze chociaz biblioteki
> beda skonsolidowane prawidlowo...)

No właśnie się zastanawiam czy to jest warte zachodu. Bo teoretycznie w takim
idealnym świecie w którym to co jest w *.la odpowiada rzeczywistości odpadła
by nam spora część poprawek w jakiś aplikacjach które się nie budują bo
siakaś tam biblioteka nie jest dopisana i trza to później sztucznie
naprawiać. W sumie szczytny cel :)

Co na to inni?