Zwalone X-y!!! WAŻNE/PILNE

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pią, 8 Lis 2002, 11:02:58 CET

[08 listopad, 2002] Jacek Osiecki napisał:

>Witam!
>
>Wrzuciłem nową kartę (Radeon 7500 zamiast Matroxa G400) i przy tej okazji
>musiałem zupgrade'ować niestety X-y (i pakiety towarzyszące) z
> 4.2.1-4.
>
>Po pierwsze - pytanie:
>
>Widzę parę sterowników:
>
>XFree86-driver-ati.2-4.2.1-4
>XFree86-driver-ati-4.2.1-4
>XFree86-driver-radeon.2-4.2.1-4
>XFree86-driver-radeon-4.2.1-4

Te z .2 to stegowniki z gatos. Faktycznie, powinno być jakieś info.

>A teraz już będę krzyczał:
>
>CO DO K* NĘDZY JEST Z TYMI X-AMI!!!!!!!!!???????

Nic. SOA#1

>Wyjaśnienia:
>
>1. Robię sobie spod konsoli:
>
>ssh www
>(www to serwer maskarady)
>Po ułamku sekundy jestem na serwerze i mogę działać...
>
>To samo robię pod X-ami - i... CO TO MA K* BYĆ!
>ssh olewa ciepłym moczem to że mam w resolv conf:
>search ani onet.pl
>
>I zamiast łączyć się z www.ani to łączy się z www.onet.pl! Powtarzam,
>odpalane spod konsoli działa BEZ ZARZUTU!

Co do resolvera mają Xy?

>Do tego w ogóle jaja z siecią:

No właśnie, z siecią, nie z Xami. :-p

>XFree86-4.2.1-4.i686.rpm

[root w dhcp-241 root]# rpm -qa | grep XFree86 | grep -v font | sort
XFree86-4.2.1-4
XFree86-OpenGL-core-4.2.1-4
XFree86-OpenGL-libs-4.2.1-4
XFree86-Xserver-4.2.1-4