Zwalone X-y!!! WAŻNE/PILNE

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pią, 8 Lis 2002, 13:21:05 CET

Jeszcze jedno - teraz zauważyłem w outpucie X-ów:

modprobe: Can't locate module radeon
[drm] failed to load kernel module "radeon"
(EE) RADEON(0): [dri] DRIScreenInit failed.  Disabling DRI.

Wywaliłem Load "dri" z XF86Config (wrzucił je tam xf86cfg)

Teraz wygląda to tak:

Symbol drmScatterGatherFree from module
/usr/X11R6/lib/modules/drivers/radeon_drv.o is unresolved!
Symbol drmUnmap from module /usr/X11R6/lib/modules/drivers/radeon_drv.o is
[...]

Odpowiedzi:

- netstat nie pokazuje niczego dziwnego
- sprzęt jest w porządku, powtarzam - zmieniło się DOKŁADNIE po zmianie
  na nowe Xy

P.S. Sorry za to niemiłe słownictwo, po prostu poniosły mnie nerwy bo różne
sprawy się sypią a ja nie mam jak pracować :-(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl