Kernel PLD (Było Re: static-routes)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 8 Lis 2002, 13:28:34 CET

On Fri, Nov 08, 2002 at 11:37:21AM +0100, Mateusz Korniak wrote:

> A czemu nie może być tak pieknie jak jest teraz ? Tzn wybór kernela - co kto
> lubi ?

Pięknie?
Co mam zainstalować z PLD, żeby móc używać plików ponad 2GB na x86?

Można wybrać (też nie do końca - nie ma na ISO, trzeba dociągać spoza
pld.org.pl) 2.4, ale nie da się wykorzystać wszystkich możliwości bez
rekompilacji kawału userlandu - bo userland jest kompilowany dla 2.2.

--
Jakub Bogusz