Re: Zwalone X-y!!! WAŻNE/PILNE (koniec tematu)

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pią, 8 Lis 2002, 14:08:29 CET

On Fri, 8 Nov 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Coś ze sprzętem (konflikty zasobów, błędy w modułach/sterownikach,
> uszkodzenie)?

eth0: Transmit error, Tx status register 82.
eth0: Transmit error, Tx status register 82.
eth0: Transmit error, Tx status register 82.

Dzieje się to tylko gdy jestem pod X-ami. Czyli wygląda jednak na to, że
karta się gryzie z sieciówką (3c905c-tx-m)... Nie mam pojęcia dlaczego, są
na różnych przerwaniach... Ja już nie mam sił :-|

Przepraszam za zamieszanie.
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl