Kernel PLD (By?o Re: static-routes)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 9 Lis 2002, 08:20:49 CET

On Fri, 8 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Pierwsze odpada bo byłby to równoznaczne z wystawuieniem kluczy ssh
> buildrów których niepubliczność jest potrzebna do utrzymanai bezpiecznymi
> połacznień miedzy buildrem a buildlogs i ftp. Druhie jest od dłuższego
> wystawiane na ftp w /.stat/builder/*/rpmqa-ra-<arch>.txt.
> Żeby skompletować sobie wąłsny builder wystarczy nakarmić ta listą poldka.

I moim zdaniem lista zainstalowanych pakietow  wystarczy.
Tomku, wez pod uwage jak rsync obciaza serwer,
owszem mam na ep09 dyski SCSI, ale zeby to poszlo
bez odczuwalnego swpowolnienia pracy trzebaby sprzetowy
RAID zatrudnic...

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-